اس ام اس تیکه دار

?


لطفا به ما در گوگل امتياز دهيد
لوگو وب سايت

اس ام اس تیکه دار

دسته بندي : , , ,

http://icons.iconarchive.com/icons/greg-barnes/batman-rogues/256/Joker-icon.png

 



وقتی ارزش ها عوض می شوند؛
عوضی ها با ارزش می شوند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
خیلی از یخ کردن های ما
از سرما نیست
لحن بعضی ها زمستونیـــــه
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
عجیب شباهتی داشتی با دریا؛
دریا نیز غرقش که می شوی پس ات می زند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
پایان سریال دروغ هایت بود
آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من
که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم 
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
وقتی میرفت: گفتم: کجا؟
گفت: به درک منم گفتم: به درک
و این چنین بود که ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
بعضی زخمها هست
که هر روز صبح ، باید پانسمانش را باز کنی وروش نمک بپاشی
تا یادت نرود
دیگر ،سراغ بعضی آدما نبــاید رفت
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ها داد میزد
خاطره خشکیه
خاطره خشکیه
اونوقت همه ی خاطراتتو
همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن
میریختم تو کیسه
و میدادم بهش
و میرفت ردِ کارش
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
 چه فرقی می کند
عاشق تو باشم
یا عاشق رنگین کمان
وقتی هر دو هفت خطید؟
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
یه زد و خورده ساده بود  تو جا زدی ؛ من جا خوردم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
فقط یکــیو می خوام که باهاش برم کافه گرامافون
ربات هم بودبود
بی احســاسیش شــرف داره به احساس ِ بعضی ها
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
لیاقت می خواهد واژه  ما  شدن
لیاقت می خواهد  شریک  شدن
تو خوش باش به همین  با هم  بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز
من میخندم به فرداهایت
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
دوره ای شده که حاضرم جای  پتباشم
اما یه دوست واقعی مثل  متداشته باشم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
بزرگترین اشتباهم این بود که التماست کردم بمانى
نمى ارزیدى  دیر فهمیدم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
پشت چراغ قرمز
اعتراف کردمدوستت دارم
تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی
یاد من بیفتی
نمیدانستم قراراست بعد من
تمام چراغهای زندگیت سبز شوند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
مار در آستین شرف دارد به تو
مار را خودم پرورش داده ام
نیش تو دست پرورده ی کیست ؟
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
به خیال خودت زیرابی زدی و رفتی
اما حواست نبود دقیقا منتظر همین حرکتت بودم
کیش مات
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده
ولی جالب ایجاست که بدونی،
هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
فکر میکردم سیاهی چشمانت پر از رمز و راز عاشقی است
زهی خیال باطل
مرموز را چه به تمجید
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
نــه تنهـــا ترکت می کنند
حتـی وقت رفـتن بــا تمام پـــر رویی دستــور هم میدهند :
مواظب خودت بــاش 
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
با بعضی ها زیادی که صادق باشی رودل می کنند
دیگر هزار عرق نعنا هم جوابشان را نمی دهد
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
اومدم بنویسم خیلی شبیه حیوونها هستی اما
وقتی یاد نجابت اسب افتادم
وقتی یاد وفاداری سگ و اون نگاه مهربونش افتادم
وقتی یاد نهنگ افتادم که به جفتش تا آخر عمرش وفادار می مونه
وقتی یاد شیر افتادم که اگر گرسنه نباشه ، شکار نمی کنه
وقتی یاد قو افتادم که غرورش رو خیلی دوست داره
وقتی یاد مرغ عشق افتادم که بدون جفتش میمیره
به خودم گفتم خیلی نامردیه تو رو به حیوون تشبیه کنم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
عده ای مثل قرص جوشانند
در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند
اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
بعضی ها از دور می درخشند
نزدیک که میشوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند
که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند
و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
لعنتی هرچه داشتم رو کردم
اما تو اسیر نشدی سیر شدی
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
باید به بعضی ها گفت: “ناراحت چی هستی؟ دنیا که به آخر نرسیده
من نشد ؛ یکی دیگه تو که عادت داری
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود
چقدم زیاد هستن این بعضی ها
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
سقوط  تاوان پریدن با بعضی هاست 
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
چـه قدر تلـــخ شده ای
این روزهــا
قندهــایت را
در دل ِ چه کسی آب می کنیــــ ؟
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ
ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
تحقیرت هم کنم کافـــی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت
میشه نباشی ؟ ؟ ؟
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
“حوا که باشی بعضی ها “هوا  برشان می دارد که “آدمند 
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
بــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
نه حرفی برای گفتن
نه امیدی برای ماندن
نه پایی برای رفتن
نه تمایلی برای دوباره ساختن
تو از اول هم هیچ نداشتی
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد  ؟
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن ،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
تو را من “تو کردم
وگرنه “او هم زیادت است
پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود
میـــزدم میزدی .
نمیــــزدم نمیزدی
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است
و من می خندم
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ  همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمــ است
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
قرار نیست که همیشه من خوش باشم
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن
و فردا یکی دیگر
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست
تو می تونی
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
رفته ای ؟؟؟
بعضی ها بهش میگن قسمت
اما من تازگیها بهش میگم به د
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
به حق رفتی
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز
راحت باش
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
وقتــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جـــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالـــــی نیست هیــــچ
اون موقعشم زیــــــــــادی بوده 
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
آنان که “عوض شدنشان بعید است، “عوضی شدنشان قطعی است شک نکن
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
این روزا باید دشمناتو فراموش کنی
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . .
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
خوش به حالشان
خوش به حال اونی که
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو هیچ کس نبود در افکارم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
این روزها جای خالی  تـو  را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا  دوست ندارد
احساس ندارد
اما هر چه هست  دل شـکـســتـن  بلد نیست
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
داستان از آنجا شروع شد که تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی
و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام
______________________________________ اس ام اس تیکه دار
تقصیر خودمونه
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم
______________________________________ اس ام اس تیکه دار

 



نظرات

? نظر ارسال شده

? Comments

ارسال نظر

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







در صورتي که قوانين زير رعايت نشود نظر شما تاييد و نمايش داده نمي شود

در نظرات به هيچ کس توهين نکنيد و از الفاظ رکيک استفاده نکنيد

نظر خود را به صورت پارسي تايپ کنيد

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنيد

در صورتي که مي خواهيد درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنيد کليک کنيد.
?
نام کاربری
رمز عبور
  1. فراموشي رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

فقط از قوانين جمهوري اسلامي ايران پيروي کنيد!